četvrtak, 19. travnja 2012.

Gradska liga 2012.

Iako sam osobno preopterećen poslom i obiteljskim obvezama , već dugo odsutan s kuglačkih staza, raduju me najave ovogodišnje gradske lige. Prošle godine "crna ovca" , ove godine se radujem brojnim mješovitim ekipama. Eto kako "mali korak" za čovjeka može puno učiniti za kuglanje !    :-) Neka se prisjete svi oni koji su mi "zamjerili" i neka bez glasa i objašnjenja samo naruče skromno piće na šanku i sjete se mojih "proročanskih riječi".
I eto, ja se osjećam jako dobro, iako ne kuglam , radujući se da "sam mali dio svoje misije ispunio". Bilo bi još ljepše i da kuglam, ali tjera me život, poslovni i privatni , a ne mogu biti neodgovoran pa se "tu i tamo pojaviti" , srušiti "malo više" i pokvariti radost onima koji žele uspjeh i adrenalin pobjeda. 
Ipak, volim svoj klub i sada sam se i sa napalio pa jedva čekam početak lige, pa ako mojima bude trebalo doći ću i kao uvijek do sada dati i srce i tijelo i dušu za neku novu pobjedu. Kažu da ja "važno sudjelovati" ! Ha, ha , ha ...  Od sudjelovanja je puno bolje pobjeđivati ! Ja više od svega volim i poštujem samo pobjedu.

Broj komentara: 6:

  1. Nek si se i ti ponovno pojavio na ovoj stranici, a ako Bog da da se pojavis i na kojoj utakmici barem kao navijac J.O.K.S-e a posto ja vise nisam trener mozda i kao igrac(ma ja se samo salim). Pozdrav. Gile.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj zezati: "Opet si dao stavku !" Eto i moje prilike ! :) Naravno da se i ja zezam !

      Izbriši
  2. Važno je sudjelovati i družiti se sa kolegama kuglačima ...
    No, svatko voli pobjediti pa tako i mi Buxaši. Nadamo se skinuti skalp nekome jačem i uključiti se u borbu za vrh grupe A.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kuglački klub Buxa je sve iznenadila i osvojila Gradsku ligu 2012.g.
    Uz pomoć odličnog Zvonka Barića i mi smo igrali malo bolje nego inače što je rezultiralo konstantnim napretkom i pobjedama.
    Izreka "Sreća prati hrabre" pratila nas je cijelu ligu.
    Na kraju smo dobrom taktikom iznenadili sve i zasluženo slavili na završnom turniru Gradske lige !

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskrene čestitke i puno uspjeha u buduće. Uvjeren sam da će vam ovo biti pravi poticaj za daljnji napredak. Vi ste potvrda da dobro društvo i dobar duh ekipe prije ili kasnije donosi i kvalitetu i rezultat. Bez obzira na veliko pojačanje koje vam je diglo samopouzdanje i svi ostali su se iskazal, pa je osvajanje gradske lige izuzetan uspjeh.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nevjerojatan uspjeh. Zvonko nas je strašno podigao, svi smo uz njega bolje igrali !!! No, moram priznati i on je uz nas igrao odlično. Imali smo strašan timski duh, bili smo željni uspjeha i to smo ostvarili. Veliki podstreh za daljnji rad ...

    OdgovoriIzbriši