subota, 25. lipnja 2011.

Zašto kuglački blog ?

Na nagovor moga prijatelja i kuglača Željka Katavića pristao sam otvoriti ovaj blog i ponekad nešto napisati što svi mislimo a često ne želimo ili ne smijemo reći. A neke se stvari ponekad "moraju" reći. Navikao sam da nije uvijek svima pravo kada nešto kažem ili učinim, ali na svu sreću do sada se gotovo uvijek pokazalo ili da sam bio u pravu ili drugačije nije moglo biti. Zato ću i u buduće pisati i govoriti što mislim, uvijek s dobrim namjerama i za napredak sporta kojeg volimo. Oni koji se nađu u nekoj od priča možda će se ponekada osjećati povrijeđenim, pa im se unaprijed ispričavam. Ja mogu samo reći da ljude i događaje nikada ne gledam crno - bijelo i uvijek nastojim pronaći u svakom čovjeku one bolje osobine, a zanemariti loše. Taj pristup mi daje za pravo da ipak uputim i koju dobronamjernu kritiku.
Budući je ovo samo uvodnik ne bi želio da bude predugačak i dosadan. A vi ćete u buduće ocijeniti da li će vam biti zanimljiv i da li ćete ga rado čitati. Iskažite to slobodno svojim komentarima !

2 komentara:

  1. Volio bi objaviti tekst koji sam pisao prije nekoliko godina o tome "Kako se postaje kuglač ?". Mislim da je bio zanimljiv i da je kružio među kuglačima dosta dugo. Na žalost , negdje sam ga zagubio na nekom disku i ne mogu ga naći. Ako netko ima, a pretpostavljam da bi mogao imati Magi, Ćoso ili Ilija neka mi dostave , a ja ću objaviti !
    Unaprijed hvala !

    OdgovoriIzbriši
  2. Pronađeno i objavljeno uz manje modifikacije !

    OdgovoriIzbriši